torsdag.

tråkig dag :) eh.. hej förresten :> idag och imorgon är det ju ingen skola.. nu ska jag berätta om min intressanta dag. började med att jag vaknade vid nio (!) för att min lillebrorsa skrek så högt -__- då var jag typ inne på datan lite och sen.. duschade jag. och sen.. ritade jag lite.. och sen.. nu sitter jag här xD klockan är snart två och jag har varken ätit frukost eller lunch :D hehe, ska laga nått snart ^^ vad händer imorgon då? jo, jag ska till Forum med Ag :D fett kul. efter det ska jag inte göra nått speciellt :3 heh, tråkiga dagar -___- kommer nog bara kolla på O.C typ :> haha, har snart kollat klart på tre säsonger, har bara en säsong kvar att kolla DD: *sadface* T^T som ni kanske märker gillar jag att göra smileysar (A) nä, nu ska jag laga mat :D <-- om jag orkar... baaaaai

Miku Hatsune :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0