run baby run

igår sov jag ju över hos Mickan, det var kul :3 vi gick till havet och tog en promenad :> det här inlägget kanske blir lite konstigt, är inte på blogghumör.. anyways.. idag efter skolan var jag barnvakt åt Michi i typ en timme :> vi hade jättekul ♥ efter det har jag ätit middag och ritat lite.. lägger in kort sen, orkar inte nu.
vet inte vad jag ska skriva.. haha, alldeles nyss var jag jättesugen på att blogga, men inte längre D: har inga planer i helgen.. eller jo, Mickan kommer hit imorgon xD haha, mycket Mickan ^^ gud vad varmt det är! det kanske är för att jag sitter med en tjocktröja.. hehe :3 jättesmart.. hum. vad ska man skriva om när man verkligen inte kommer på någonting? jag ska bli bättre med uppdateringen, jag lovar.. det är bara det att jag inte har något att skriva om. kul att skriva vad man har gjort på dagarna? vaknar, går till skolan, går i skolan, kommer hem från skolan, sätter sig vid datorn och lyssnar på musik, äter mat, duschar, går och lägger sig. SKITKUL :DDD men seriöst, VAD SKA JAG SKRIVA OM? häido.

guud, den här bilden påminner om så mycket.
vi var på skansen med klassen :)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0