svaren.

okej, det blev ju inte så många frågor till frågestunden, men jag orkar inte vänta på mer, så ni får svaren nu ^^ och jag vet att de flesta frågorna är från samma person, who cares?

♥ Kan du visa alla dina klänningar (du har en elr två tror jag) som är i lolitastil och tillbehören och dina favoritsmycken och vart ligger dollarstore?
- Jag har bara en lolitaklänning, den blåa från Bodyline som jag tror att alla har sett xD (lägger ut bilder på den väldigt ofta) . Men jag kan visa mina favoritsmycken snart :>
Dollarstore ligger i Sveg (finns ju såklart lite här och var, men jag var i Sveg) . det var jättebilligt där och jag hittade ju lite ^3^

♥ Har du haft nån kille nån gång?
- Ja, några. men såklart inget seriöst.

♥ Har du nån kompis i din nya skola som du gillar?
- Ja, det finns några.

♥ Har du kille ?
- Nej.

♥ Gillar du nån kille i skolan ?
- Ja.

♥ Vrf har du inte så mycket bilder på din blogg?
- Det ska bli bättre, kommer börja lägga ut mer snart.

♥ Vad gillar du mest i skolan?
- Bilden. Engelskan är också ganska kul ibland.

♥ Favoritfärg?
- Typ rosa. Fast jag gillar typ alla färger ^^

♥ Varför bytte du skola?
- För att min förra skola var hur dålig som helst. Typ alla som går där vill sluta.

♥ Har du nått husdjur?
- Förut hade jag två marsvin, men de sålde jag (en dog) . Matilda (storasyster) har också haft två marsvin, men de dog för inte så länge sen. Men vi har en jättesöt katt iallafall :3

♥ Gillar du fjortisar?
- Nej. Har ingen anledning till det?

Okej, det var allt. Men om ni har någon till fråga så blir jag glad om ni frågar :>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0