tisdag. (en dag försent inlägg)

hemsk dag (i början iaf) . först så är min buss sen, så jag missar bussen som jag måste ta till skolan för att komma i tid. jag får då åka en senare buss och kommer en kvart för sent. sen har jag inte kunnat somna dagen innan, så jag är hur trött som helst i skolan. seriöst, på NO:n somnade jag... jag var sååå trött. iaf. efter den längsta dagen i veckan (vi slutar tio i fyra, men vi fick sluta typ fyrtio minuter tidigare) så åker jag hem till Mickan. när jag går från skolan kommer det precis en buss, jag höll på att missa den, men den vänta :> men iaf. så åker jag hem till Mickan och är där i kanske tjugo minuter, sen åker vi buss till farmor. hon fyller år, så några till kommer. vi är där tills ganska sent, men sen åker jag, Mickan och Michi hem till de :3 vi gick förbi vivo innan också, och köpte cola, ostbågar och choklad :> sen såg vi på hennes favoritprogram (missa mitt D: men har det inspelat) . efter det var klockan ganska mycket, men det var ett till program hon ville se (för er som undrar så är hon tjugoåtta år) så då gjorde vi iordning oss och bäddade i soffan till mej. så då somnade jag medans vi kollade på tv :) men det som är dåligt är att jag gjorde illa mig typ hela kvällen D: slog i knät i en dörr (det blev typ värsta hålet DDD:), slog i handen i vattenkranen och typ tusen andra saker. nu börjar min lektion, så jag måste gå x3 men bara så att ni vet så åker jag till Vemdalen (fjällen) på söndag, så jag kommer nog inte uppdatera så mycket, tror inte ni vill att jag ska uppdatera heller eftersom att det skulle vara askorta inlägg där det står typ: nu har vi åkt skidor. haha x3 men iaf, nu fick ni en liten uppdatering. jag bryr mig inte om det här inlägget har massa stavfel, måste gå nuuu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0