böcker.

de flesta vet inte att jag älskar böcker. förut läste jag väldigt ofta, men nu läser jag inte lika mycket längre.. det är synd. men nu ska jag börja läsa mer igen :D (haha, låter konstigt). i söndags efter bion så handlade vi på ica maxi, och jag fick två böcker :3 på en skylt stod det två för hundranitton kronor, vilket var lite konstigt för att en bok kostade hundranitton. men iaf, de hade typ skrivit fel, men jag fick två böcker för priset av en iallafall :> ni vet de där vampyrböckerna som jag har? den första fick jag på julafton, den andra för inte så längesen och idag fick jag den tredje :D den tredje kom ut för någon dag sen, och jag hade såklart bokat den :> det ska komma en fyra i augusti, jag längtar redan ^w^ ni borde verkligen läsa den serien, den är bäst. den serien jag köpte på ica maxi liknar min favorit ^^ de tipsar om den i boken, så jag tänkte att den är väll nästan lika bra :D

Vampyrens märke av P.C. Cast & Kristin Cast - 119 :- (fick två för det priset) det här är 1:an.

Sveket av P.C. Cast & Kristin Cast - 119 :- (fick två för det priset) det här är 2:an.

3:an i min favoritserie. Skuggkysst av Richelle Mead - 109 :- (fick dock betala 119 :-) på cdon.com

jag håller mina händer askonstigt x> jaja, ni får stå ut med de dåliga bilderna :> måste lägga ut bilder på shoppingen i fredags också..


Kommentarer
Postat av: Maja

House of Night serien är jättebra! :D

Jag ska läsa Fruset Blod snart. Är på fyran i House of Night, men jag läste precis ut Törst. ^^'

2010-03-27 @ 09:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0