:s

alltså det är så sjukt störande, jag är en sån person som ändrar åsikt hela tiden. jag kan inte hålla fast vid ett beslut utan att ändra det minst fem gånger.
just nu tänker jag på att strunta i att åka till varken london eller japan och köpa en systemkamera istället.
liksom, jag har alltid gillat att ta kort, och jag har velat ha en systemkamera länge. men kameran jag har nu är inte alls så bra.
jag kan ju först spara till en kamera och sen spara till en resa? eller? :s åh vad jobbigt!
min familj kanske åker utomlands nu i sommar, om jag sparar pengar ändå tills dess kanske jag har råd att köpa en systemkamera innan? och så är det ju alltid min födelsedag om några veckor. jag har börjat få sjuhundra i månaden, men måste betala mina egna kläder. men jag kan ju överleva utan överdrivet mycket kläder liksom.
det är jobbigt D: nu sitter jag här och klockan är tre på natten. ska sova nu och tänka igenom vad jag verkligen vill innan jag bestämmer mig för nåt.
och liksom, att åka till london är ju så mycket roligare om man har en bra kamera att ta kort med, visst? då är det ju värt att vänta ett eller två extra år.
god natt!

Kommentarer
Postat av: matilda

vilka hemska ilands problem du har, lillasyster

2010-06-26 @ 08:47:44
URL: http://matildakjellgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

gör typ en loppis, eller sälj saker på tradera, det kanske bara blir ett par 100 lappar men det är ju endå pengar man skramlar in lixom :)

2010-06-26 @ 10:28:58
Postat av: Towe

Köp kameran först. Du kanske får lida lite av att du måste vänta, men jag tycker som du! Man behöver inte ÖVERDRIVET med kläder.. :P Min åsikt..

2010-06-26 @ 11:07:38
Postat av: - D E C O S

SVAR: ...nja, bror på hur du menar.

2010-06-26 @ 11:18:57
URL: http://decos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0