ny tröja ♥

börjar med att svara på en kommentar :
Anonym om julafton imorgon♥: Omg! Var har du köot de där kläderna?!?! (Särskilt skorna, men oxå tröjan). Jag är DESPERAT EFTER DE! 8D
SVAR:
skorna är köpta från H&M's hemsida (hm.com) . t-shirten som är grå är oxå från H&M's hemsida. min vita stickade kofta är från JC (köpte för längesen) och Matildas linne är från London :] vet inte vilken tröja du menade, så skrev alla x3

okej, nu till inlägget :) sov ju över hos Cayenne, vi hade jättekul 8] idag åkte vi till forum, köpte en t-shirt som jag har velat ha väldigt länge, älskar den ♥ var nära på att köpa ett assnyggt korshalsband.. men det var lite dyrt, så det var bra att jag inte köpte det x3 (bara för att man vill ha ett korshalsband behöver man inte vara kristen..) x> jaja. sparar ju pengar till Uppcon (uppcon.se) , ska köpa mycket där 8D mest t-shirtar och typ någon fin väska 8> Mickan och Michi är här nu, de ska sova över ♥ yeeeey :D  jahaa... har inte så mycket mer att säga, så jag slutar nu x] heidoo.

tröjan är från H&M och kostar 149 :- ♥


gosh, vet inte hur många band-"tröjor" jag har nu x3 har med: Rolling Stones (en tjocktröja och en t-shirt nu då xD) , Kent, Håkan Hellström, Westlife (sover i x3), The Ark (gillade förut..), The Beatles (ful och väldigt urtvättad) och säkert någon till.. lyssnar bara på Kent och Håkan Hellström av dom xD haha, men det är snyggt ^3^


Kommentarer
Postat av: Anonym

oh, min kommentar! :o

haha, nej men tack för svaret <3

2010-01-09 @ 19:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0