fredag? x3

tror det är fredag idag x] haha, har dåligt minne.
jaja. idag har jag bara haft trååååkigt, typ kollat på tv hela dagen. vi har precis ätit middag. typ oxfilé (från igår) och potatisgratäng. visst, det var gott igår, idag smakade det hemskt :< jag har hur ont i magen som helst nu, åt för mkt. att tänka på att det är en död oxe gör det inte bättre. just nu känns det som att jag aldrig vill äta kött igen :s så äckligt.
iaf. imorgon åker vi hem, finally. det är inte kul här. iaf. kanske ska till uppcon (uppcon.se) med alice och elza. men det är typ 10 % av 100 liksom. gud vad ont i magen jag har nu, känns som att jag ska spy :s kmr nog inte äta något godis idag, blääää. heido.

inläggen härifrån blir så tråkiga eftersom att det typ inte går att lägga in bilder från min kamera, tyvärr. när jag kmr hem ska jag ta kort på lite alltmöjligt :3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0