fredag ♥

igår sov jag över hos Mickan. Michi är verkligen världens sötaste och snällaste bebis 8D jag älskar henne ♥ jag hade jättekul :] idag efter skolan var jag i forum med mamma (har kommit hem och duschat och så :3) :> jag köpte en munkjacka, ett halsband och en klocka 8> älskar allt :D min kamera är dålig, så ni får stå ut med dåliga bilder :3 (speciellt på tröjan) :> nu ikväll ska jag bara vara hemma och ta det lugnt, är typ astrött :3 byeeee.

tröjan :D 249 :- på Gina Tricot :>

Halsbandet 8D har velat ha det länge ♥ 79 :- på New Yorker :>

Klockan :D 99 :- på New Yorker ♥ tycker den är assnygg 8D




Kommentarer
Postat av: Towe

Oh, verkligen en jättefin klocka, den är jättecool :D

2010-01-16 @ 18:28:35
URL: http://vitmilkshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0