tisdag.

förlåt för den dåliga uppdateringen, men jag gör inget nu på lovet, så har ingenting att skriva om x3 iaf. idag var jag ensam hemma från dagen till kvällen, så jag typ ritade lite och såg på film :> heh. nu är klockan över tolv :3 målade precis naglarna röda :] har packat till uppcon. har inte bestämt vad jag ska ha på söndagen, så det har jag inte packat än :> min kompis fyllde år i typ mars, och hon ska ha tjejmiddag snart, så jag gjorde ett födelsedagskort till henne :) presenten har jag redan köpt. vill inte skriva här eftersom att jag tror att hon läser min blogg :> iaf. somsagt, har bara slappat idag. gud vad jag längtar till uppcon. OMG. vet niii?! vi ska få träffa Foki och bli intervjuade av henne ♥ omg, det ska bli så kul 8D nu vet jag inte vad jag ska skriva Dx jag är hungrig :* har börjat "spela" habbo igen och börjat pixla (idag) till Elzas habboblogg (habbostyle.blogg.se) haha, det var den första jag gjorde och jag suger :< men iaf :) frågar er igen: Vad vill ni ha mer av i min blogg? bilder, musik, teckningar ... ?  heidoo.

Bild från Yasuragi Hasseludden (dagen efter min födelsedag, 18-19 Juli, saknar ♥)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har inte många bilder på dig själv :(

2010-04-07 @ 02:31:17
Postat av: ag

mer bilder, musik och teckningar! :3

2010-04-09 @ 16:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0