tisdag.

ganska tråkig dag idag ^^ på morgonen åkte jag till en läkare och efter det åkte jag (och mamma) till nacka forum och köpte skor (visar bild imorgon) och så åt jag ^^ efter det skjutsade mamma tillbaka mig till skolan. efter skolan övade jag lite bas och typ gjorde lite matte... har matteprov på torsdag -__- yey. kommer faila hårt D: jaja. mhahaa, i forum hittade jag (på marken -__-) svampbob klistermärken 8D yeeeeey. eller, hans snigel iaf :> Gary??? no idea. haha, de är fina iaf, har satt en på min väckarklocka, men den kommer ramla av när som helst :<< heidooo. uppdaterar imorgon, ska läsa en bok nu och sen sova ♥

alltså omg. jag vill ha en Pocky nyckelring :< gosh, jag dör av avundsjuka.
bild från google


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0