helt okej torsdag ^^

började med att jag fick skjuts till skolan.. sen slutade vi kvart i två, så det var också okej :) hah. matteprovet gick faktiskt bra.. iaf. efter det blev jag skjutsad hem för att mamma var i närheten.. när jag kom hem såg jag på O.C (love love love ♥) och sen dansade jag :> vi dansade idag istället för på söndag, men vi ska tydligen dansa på söndag också.. förvirrande, i knooow. orkar inte förklara x> dansen var iallafall askul :D imorgon ska jag till Forum med Cayenne, så det ska också bli asroligt :D hehe. just nu sitter jag och halvkollar på Djurgården - HV71 :> vet inte vilka jag hejjar på :s hahhaaa. jaja. nu börjar texten låta flummig. alltså när jag säger att jag ska stänga ner bloggen så uppdaterar jag mer :s hahaaaaa. heidoooo ♥



världens snyggaste lolitaskor ♥ (alla från bodyline, i thiiink)

Kommentarer
Postat av: C a s s i e P o m p o l i S c o t t

sv; braa, endel människor e verkligen korkade -.-

2010-04-23 @ 15:00:35
URL: http://sweetfrog.blogg.se/
Postat av: Skorrr

OMG! vad gulliga skor!

2010-04-27 @ 17:34:37
Postat av: Klara

Jag har skorna längst ned fast i rött. De är väldigt mysiga.

2010-05-01 @ 16:22:08
URL: http://yllestrumpbyxor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0