onsdag.

hej igen :] idag har jag spelat bas, lärde mej Jerk it out (tror den heter så, har länkat den förut iaf) , men har inte spelat något mer hemma x3 imorgon ska jag till sickla, ska leta efter sidenband, för att jag hittade en jättebra video på youtube som visar hur man gör jättesöta rosetter, och typ uggs, ska se om de har börjat sälja det än. har ju ett nytt presentkort på H&M och några gamla med lite pengar kvar på, så jag ska leta efter rosetter o sånt , kanske ett klädesplagg *w* byebye.
förresten, någon som har tips på hemsidor som säljer söta saker/kläder eller något videoklipp på youtube där de gör typ söta rosetter? (kan redan göra rosetter, men de är så enkla och tråkiga xD)


Kommentarer
Postat av: ag

är det där michi? Haha, vilken söt bild :]

2009-09-02 @ 21:21:18
Postat av: Teddybear

Kan du länka till videon på youtube där man kan se hur de gör rosetter?



(Har ingen blogg)

2009-09-03 @ 16:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0