torsdag.

idag skulle vi haft streetdance/EV som första lektion, men vi kanske fick ha sovmorgon, så jag åkte till skolan och fick reda på att det inte var något, så nu sitter jag här och börjar klockan 10 :] <-- många ord i en mening. :3 efter skolan idag ska jag och mamma till sickla, ska köpa en jacka och kolla på en tröja som jag vill ha JÄTTEMYCKET. kommer inte få den, ska spara egna pengar D: är helt pank :< imorgon så ska jag kanske till cayenne, inget bestämt än ^w^ snart ska jag försöka rita klart Totoro-teckningen, den tar så mycket plats på golvet, den bara ligger där och dammar xD (nästan iaf ._.) igår spelade jag bas :D det här blir ett tråkigt inlägg som ingen orkar läsa, men jag har inget att göra :3 nu ska jag gå >w< bye.


: Vad brukar ni se på tv:n en torsdag och vilken tid ?

Själv brukar jag inte kolla så mkt på tv, men jag tror att det är Inlåst idag? :3 såg det förra veckan.

Tröjan jag vill ha D':


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det som går, antar jag :P

2009-10-08 @ 09:08:32
Postat av: matilda

skulle blogga igår men blogg.se laggade så jag kom inte in

2009-10-08 @ 12:19:20
URL: http://itsmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0