Svar på frågestund.

♥ Favoritfilm du sett på bio?
svar: hm.. har sett väääldigt många, så jag kan inte bestämma mej för en, men en av favoriterna är nog Harry Potter, just nu iallafall.

♥ Favoritmanga?
svar: läsa är nog Sugar Sugar Rune, men "tv" är det nog Naruto :]

♥ Kan vi få se en bild av dig?
svar: kanske någon gång :> lägger ju ut lite då och då..

♥ Varför visar du inte flera bilder på dig för?
svar: för att jag inte blir bra på kort x3

♥ Favorit: Mat? Film? Färg? Djur?
svar: MAT; hemlagadpizza tror jag. FILM; Min granne Totoro/Tonari no Totoro. FÄRG; alla färgglada färger, typ regnbågsfärger :3 DJUR; katt eller leguan 8]

♥ VEM ÄR DIN EMOKOMPIS!??!?! 8D
svar: du, Ag xD

♥ Tycker du om korv?
När började du älska japan, osånt som har med Japan att göra?
Har du photoshop, isåfall hur skaffar man det?
svar: nej, korv är inte direkt min favoritmat om man säger så x3
Japan har jag gillat ganska så länge faktiskt.
Ja, jag har photshop, men jag fattar ingenting xD

♥ Är du vegetarian?
Gillar du gSm?
Vilken sorts mobil har du?

svar: nej, det är jag inte, men jag vill :3
Ja, jag gillar gsm väldigt mkt :>
Hade en w300i, men har bytt till en annan nu, vet inte vad den heter..


Och nu frågor jag har fått förut (ganska ofta) :
♥ Hur gör man en header?
svar: kan inte sånt, Matilda gör mina :3
♥ Vart har du köpt din lolitaklänning?
svar: av en tjej på internet, hon har köpt den på Bodyline, en japansk hemsida med lolitakläder. jag köpte den för femhundra kronor plus frakt :3 det finns bara svarta sånna på hemsidan nu har jag för mig.
♥ Vart har du köpt din hårförlängning?
svar: på Taj Mahal på Drottninggatan, de kostade ungefär 700 :-
♥ Hur gammal är du?
svar: jag är 13 år, fyller år den 17 juli :)


Kommentarer
Postat av: Henriette <3

Gode svar :D

2009-11-22 @ 15:57:16
URL: http://pinkrosa.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0