min dag.

kan berätta lite om min dag, är lite sur för hur dålig min blogg är just nu.. hmrf.. x3
vi åkte somsagt skridskor, det var väll okej, men jag fick ont i fötterna D: vi slutade väldigt tidigt, så då gick jag hem och ritade lite.. sen skulle jag iväg och spela bas, spelade en julsång x3 men som alltid så blir jag väldigt glad av att spela bas, så då blev jag på lite bättre humör.. sen så.. hm.. åt jag mat xD god mat iaf, blir så trött på skolans äckliga mat, fattar inte vad de tänker med.. :3 och efter det har jag bara gjort ingenting x] det var längesen jag hade på mig mina hårförlängningar, så jag provade de idag, och jag ska nog börja ha de igen :> trodde att de inte alls skulle vara samma färg som mitt hår nu när jag inte har haft de på länge, men de är fortfarande i någorlunda likadan färg som mitt hår *w* förövrigt så längtar jag ihjäl mig efter Michi, även fast jag såg henne förra helgen. men jag saknar henne något enormt, och hoppas att vi kan träffas i helgen. har funderat på vad jag ska skriva om för att göra bloggen roligare, men jag vet inte vad jag ska skriva om? jag vet ju inte vad ni gillar, ni kommer inte med förslag, är väldigt öppen för förslag, bortsett från andra, just so you know. jag längtar oxå väldigt mycket till julafton. min önskelista är inte så märkvärdig, mest småsaker (japanska filmer, speldosa+mobilsmycke och lite sånt..) , men jag längtar ändå sjukt mycket. ska bli så kul, för Michi ska troligtvis vara hos oss. ♥ bara Michi är med så kunde jag fira jul var som helst. hum.. varför har ni börjat tröttna på min blogg? jag skriver ju mer nu om söta saker (japanska dåraaa :3), men ni försvinner iaf? trodde mina läsare gillade sånt x> kanske hade fel? vad gillar ni? BERÄTTA snälla D: ♥ så. nu har jag skrivit vad jag vill skriva och nu ska jag gå och lägga mej. heidå. juste, ska jag ha en frågestund? vet ju att jag inte kommer få så många frågor, men iaf ? :3

Kommentarer
Postat av: Alice

Ha frågestund:3 funderar också på det men skulle inte få några frågor D:.

2009-11-19 @ 15:28:59
URL: http://kawaiialice.blogg.se/
Postat av: linn

frågestund! :D

2009-11-19 @ 16:08:00
URL: http://littlemissinsecure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0