tisdag.

vaknade runt elva ungefär, kunde inte somna om :< igår beställde vi skorna och t-shirten från H&M, längtar tills de kommer :] kommer ju ta ett tag eftersom att det är julafton och sånt, men jag hoppas att de kommer innan skolan börjar, annars får jag gå runt i mina converse i typ en meter snö Dx jahapp.. idag ska jag förhoppningsvis på bio, Luftslottet som sprängdes. det är ju 15-årsgräns, men jag hoppas att jag kommer in ändå :< vill så gärna se den, ettan och tvåan är bääääst 8D nu ska jag klä på mig, heidoo.

idag ska jag ha på mej ; Hard Rock Café munkjacka, en t-shirt, mina svarta jeans med hål i, ett cupcakehalsband, hårförlängningarna och röda converse :> buhbye.

Kommentarer
Postat av: Olli

Åh jag vill oså se den D:

2009-12-22 @ 14:11:25
URL: http://thatfreakinprince.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0