fredag.

heeej :3 vi slutade skolan runt tio, skönt, jullov :] klockan är ju bara ungefär tolv nu, måste fördriva tiden x3 gillar inte dagar -___- kvällar for suuuure :D ehe. ikväll ska jag inte göra något speciellt, skulle egentligen varit med Cayenne, men det blev inget. ska försöka bli bättre på att blogga/uppdatera :> ni måste säga vad ni vill att jag ska skriva/lägga ut bilder på mer :) tex mer om japanska stilar? mer om min vardag? mer om kläder? mer om mina teckningar? mer om mina planer/inköp? :)) nu har jag tråkigt *w* lyssnar på NRJ ... haha, ska sluta skriva nu :)
för er som undrat om jag har köpt mer cupcake saker: njaaa. köper väll något litet ibland, men det senaste var cupcake "lipglosset" på min namnsdag :3


åh, älskar kläderna. tagen från: stockholmstreetstyle.feber.se


Kommentarer
Postat av: ag

haha kväller 8D

2009-12-18 @ 18:39:21
Postat av: Emmatt Cullen

Den där tröjan vill jag ha!! :D (Kristen har en sån)

2009-12-20 @ 23:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0