torsdag.

hej igen x3 förlåt för den dåliga uppdateringen, har haft annat att göra.
igår var jag på min första baslektion, det var jättekul :3 lärde mig att spela en låt, så nu spelar jag den hela tiden xD har ont i mitt finger, känns som att huden inte finns kvar bara för att jag har spelat så mycket x]
idag har jag typ inte gjort någonting x3 kände att jag somnade några gånger när jag låg med datan i sängen, så jag tog en dusch och nu sitter jag och lyssnar på en jättebra låt 8D yeey för ny musik *w*
vill till affären Monki, har aldrig varit där, men har sett massa bilder på inredningen o sånt, man vill dit 8D ♥
på lördag ska vi ha kräftskiva, Michi kommer :D har längtat jättemycket efter henne <3
hejdå. :]
låten: Caesars Palace - Jerk it out (inte den jag kan spela på bas :3)

gammal bild, typ tagen precis när jag fick min kamera x]

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag blir så jävla förbannad.visst,detta handlar kanske inte just om ditt inlägg...

Men att Kissie sitter och skriver en MASSA kränkande saker till allt och alla

på sin patetiska blogg är någonting som flera inte borde respektera.Det dära

beteandet är så himmla onödigt.Jag läste en blogg för några dagar sedan

som är så jäkal bra!! Den handlar om verkligen vettiga saker.. ( Det är en läsare

som skickar detta ) Hon som skriver den har full upp med bloggen..

Hon gör egna interjuver med läsare,går själv på ingerjuver (pga bloggen ) och har fått jätte mycket uppmerkasmhet den senaste tiden tack vare sin blogg ..Denna blogg handlar om Självkännsla och självförtroande . Jag Ville bara tipsa om den,eftersom vi behöver en sånhära blogg.Hon kommer gå om kissie,det är de flera som tror. Hoppas bara de,för de kissie gör är inte okej



bloggen heter ialf http://jjuno.blogg.se

2009-08-28 @ 21:26:23
Postat av: Teddybear

Vem är Kissie? Och man kan blogga om olika saker, just Melinda bloggar om sin vardag w

2009-08-29 @ 15:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0