tbx.

nu är jag hemma igen x3 ska spela bas typ på onsdagar tio i fem :3 heh. <w< hämtade tröjan också. är ganska nöjd. ärmarna är ganska korta och tröjan är inte i så bra kvalite, det var inte den andra heller, men jag rekomenderar inte att köpa en sån.. ^^ jaja, tänker iaf inte skicka tillbaka den. tog oxå kort på alice i underlandet teckningen ^^ har märkt att jag har skrivit två inlägg idag xD haha, brukar bara skriva ett. men det är inte kul att skriva när ingen kommenterar. oftast så skriver jag ett inlägg efter att jag har fått en kommentar, men jag brukar bara uppdatera en gång per dag.. :< snart ska jag äta ris och fiskbullar (inte sånna som i skolan ._.) yummy <w< seriöst, det är gott! ♥

alice in wonderland <w<

tröjan.. somsagt, köp inte om du har funderat på det.. :c (den ska va sne)

Kommentarer
Postat av: Teddybear

Jag är samma som Björken :P Och jag tänkte bara skriva att jag hade en blogg förut, men har inte det längre, därför har jag inte skrivit i någon bloggadress. Jag kommer gå under det här namnet nu och förlja din blogg :) Det har jag gjort rätt länge förresten :P Men jag fick idén av dig att göra cupcakes och jag gjorde också en glass, men har ingen bild på det just nu, din blogg är super och du rita jättefint /iphoWe på gSm ;)

2009-08-20 @ 18:34:42
Postat av: Teddybear

Förresten! Den där bilden på dig, på din header, var fick du den söta tröjan ifrån? Den är jättegullig :)

2009-08-20 @ 18:36:35
Postat av: Teddybear

Tack så mcyket för att du skrev vart du hittade idéerna nånstans :)

2009-08-20 @ 18:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0