söta saker.

nu ska jag visa saker jag vill ha :< ♥ haha. x3 skulle gärna köpt allt, men jag har inga pengar, eller iaf så räcker de inte till allt ^w^

kolla den här tröjan 8> från kawaiidesign.se

mössan 8D från kawaiidesign.se

armbandet är ju så fint ♥ :D från kyssjohanna.se


vet inte vart det är ifrån, men jag älskar det ändå :3

så söt *w* från hottopic.com

från cocoo.se

mina favoritarmband 8D ♥ båda från milajki.se


det var allt. :D såklart vill jag ha mer, men de här är högst upp på listan 83

Kommentarer
Postat av: Typ Caroline

Kan man köpa kanintröjan på kawaiidesign i 'butiken' också?

2009-08-07 @ 22:26:07
Postat av: Typ Caroline

Och hur mkt kostar den?

2009-08-07 @ 22:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0