onsdag.

hejsan :] mina cupcake's blev ganska bra, fast de smakar ganska mycket smör :< (bild nere) :3 idag har vi varit i nacka forum, jag köpte: två par jeans, en typ kort munkjacka?, en typ dataspel t-shirt, en kopp, en kjol, en cupcake blus och lite pärlor :] bilderna på sakerna blev väldigt suddiga, ljuset från min lampa är inte så bra. :> hejdå. ♥ juste, beställde en Kent tröja från cdon för någon dag sen, och den borde komma imorgon :D

cupcake's :3 bilderna blev dåliga, vet inte hur man tar bort blixten :< xD


sakerna :3


mitt rum <w< notbården ♥ ( well, bara sängen. )


Kommentarer
Postat av: Typ Caroline

Snyggt! Vart kan man köpa en sån där board?

2009-08-06 @ 10:31:55
Postat av: Alice

Svar: köpte min väska i gamla stan. Typ Västerlånggatan. Vart köpte du not grejen? 8)

2009-08-07 @ 19:05:56
URL: http://kawaiialice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0