måndag.

förlåt för den dåliga uppdateringen, igår var jag på gröna lund och idag började skolan på riktigt med långa dagar :< jaja, var ganska kul iaf ^^ idag slog jag in min mattebok med cupcake papper 8D så söt *w* ♥
har lånat Alice i underlandet av min granne, har bara hunnit se den en gång, skulle egentligen se den nu, men jag är mer sugen på att se Scary movie, så jag ska se scary movie nu x3 haha.
tråkigt inlägg, jag vet...

Bloggar jag följer :
Fokis.se
Gaybloggen.com
Kissies.se
Paow.se
Desireenilsson.blogg.se
Kawaiialice.blogg.se
Kawaiikai.blogg.se
Pandawhore.blogspot.com
Simpleplanlover.blogg.se


Kommentarer
Postat av: ag

KISSIE!? :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O

2009-08-24 @ 19:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0