lite nya bilder.

japp, har ju inte lagt in så värst mycket bilder, så jag tänkte att det kanske skulle vara kul med lite bilder? :3 det är inte så många, men jaja, tog mer som jag ska lägga in senare, tex på några nya teckningar *w*
bara en fråga, vad ska jag skriva om mer i bloggen? ska jag lägga in mer bilder? vill veta vad ni som läser vill :] hejdå.♥ juste, var på gröna lund igår, det var oplanerat, men jaja x3

dagens jag. håret är uppsatt i en toffs, men vill klippa mej sådär kort ^^


min cupcake som jag fick av mickan! 8D

fick mitt tredje presentkort från gratismakeup.se , 150 :- på HM :3

boken jag läser just nu ^w^

Kommentarer
Postat av: ag

så det där är kent - tröjan? Vad fin! :] <3 Haha, men du kan nog gissa vrf jag tkr det..



Jag tycker att du ska sätta in mer bilder...på dina teckningar tex. ^^

2009-08-15 @ 18:44:18
Postat av: Typ Caroline

Aa, blider e jättekul, men skriv lite också. Om vad som hänt idag och så ;)

2009-08-16 @ 09:46:45
Postat av: Elleen :3 (kawaiiKitty på gSm)

min kusse har en sån tröja, känner du min kusin Noomi?

2009-08-16 @ 18:49:17
URL: http://kawaiielleen.blogg.se/
Postat av: Lollo

boken äe ass bra har läst lite av den i 5:an

2009-08-31 @ 19:24:52
URL: http://linedansaren.blogg.se/
Postat av: Lollo

den boken är as bra har läst lite ur den i 5:an

2009-08-31 @ 19:26:11
URL: http://linedansaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0