heeeeeeeej.

hej x3 jag lovade att lägga upp ett inlägg med saker jag ville ha, så jag gör det nu :3 det kanske blir långt, men whatever ;] ska gå och lägga mej efter även fast klockan är snart elva på en fredagkväll.. är trött helt enkelt D: bye :3 ♥

ryggsäck! vill ha mönstret men inte just den designen :<

typ ipod sak som man sätter på framsidan längst upp *w*

ipod 'överdrag' ? 8D

block med alice in wonderland 8D

cupcake ryggsäck! 8D älskar den.

halsband *w*



detta vill jag nog ha mest! (kokboken och det)

väska med alice <w<

när man blir stor vill man ha ett HK kort! 8D

sötaste väskan någonsin? 8D

okej, det var allt. somsagt, alla bilder är från google, så jag vet inte vart man kan köpa de. :3

Kommentarer
Postat av: Teddybear

:) Många fina grejer :) Jag skulle också vilja ha de där halsbanden :P

2009-08-22 @ 11:57:58
Postat av: ag

man ska ju ha dom där ipod grejerna :D

2009-08-22 @ 16:06:00
Postat av: Maja

Jag älskar Cupcakes, har ett cupcakehalsband, cupcakeläppglans, cupcaketröja och cupcake väska. x3

Haha, jag blir glad av din blogg! :D

2009-08-30 @ 10:34:42
URL: http://masiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0