fredag.

nu sitter man här igen och har tråkigt, men är ändå så glad för att det är fredag.
somsagt, fuck skolan, det är helger som är skojj, inte skolan. :]
ska försöka att inte skriva så mycket smajjlisar i mina inlägg, eftersom att det blir så jobbigt att läsa då, men jag tycker att det ser så tråkigt ut med bara massa text och inga söta gubbar. x] (sorry, var tvungen!) det är också tråkigt utan bilder, så därför ska jag försöka lägga ut mer bilder..  ska också försöka att inte skriva förkortningar, men det kommer bli svårt.
imorgon blir det nog cayenne och en sån där middag som de brukar ha ibland, alltså med mycket folk och mycket mat ._.' ska bli kul att träffa henne igen, det var så längesen. kanske en månad ? kan det verkligen ha gått en månad, och jag har överlevt ? shit. saknar dej. ♥
juste, måste ställa in att köpa cykeln imorgon. (ingen smajjlis, svårt, men måste försöka. här vill jag skriva en smajjlis)
men nu sitter jag iallafall (ser du, ingen förkortning, okej ska sluta med den här onödiga texten nu) här och väntar på att talang ska börja. har inget annat att göra, så kan väll se på det..
seriöst, nu ska jag sluta skriva.
hej då.

ignorera mitt ögonbryn som knappt syns på denna bild ._.'

Kommentarer
Postat av: ag

sluta inte med smajlisar T_T

2009-04-24 @ 20:50:07
Postat av: Linn

hah, ska du sluta med smajlisar? lycka till ;P x]

2009-04-24 @ 20:55:46
URL: http://purpleroose.blogg.se/
Postat av: Anna, Jasper Hale @ gsm

oh, den boken är bra. :3 filmen med XD

2009-04-26 @ 18:17:15
URL: http://gemigkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0