yay

nu har jag bestämt mig. systemkamera here i come :3 funderar på om Canon eller Nikon är bäst? vad tycker ni?
iaf. jag vet också hur jag ska få fram ca 4000. just nu har jag ungefär 1000. min födelsedag är den 17 Juli, då får jag ca 2000 om jag bara önskar mig pengar. då är jag uppe i 3000. i Juli månad (slutet) får jag ju också 700. då har jag 4000 :D haha, jag får överleva utan så mycket nya kläder men det står jag ut med. kanske jag delar ut reklam också? min kompis pappa är mäklare, och han behöver typ alltid någon som kan dela ut reklam ^^
önska mig lycka till!
jag vet ju att jag måste köpa kläder också, men jag tror jag överlever med det jag har i garderoben ett tag.
det lutar åt att familjen åker till antingen Spanien eller Grekland, så då kommer jag förhoppningsvis ha en systemkamera.
åh, jag blir helt uppspelt när jag tänker på det x> haha.

saker jag måste köpa, men för inte så mycket pengar:
♥ underkläder
♥ bio (måste se sex and the city 2 någon gång, hehe)
♥ mascara + puder (mitt börjar bli gammalt)

hehe, ni bryr er sååååå mycket xD

saker som är helt onödiga och som jag INTE får köpa/göra:
♥ gå på så mycket bio
♥ äta eller fika
♥ onödiga smycken (köper många men använder typ aldrig D:)
♥ mer t-shirtar (har typ bara t-shirtar)
♥ filmer och böcker
♥ andra onödiga saker som jag inte behöver

jag har den förmågan att kunna köpa saker som jag tror att jag ska använda hur mycket som helst och så visar det sig att jag aldrig använder de/det. inte kuuuul :<

kameran jag har siktat in mig på nu ^^
Canon EOS 1000D

Kommentarer
Postat av: emmy ♥

Jag har en nikon d40x, rekomenderar den ;D för att den är vääldigt lätt använt och den har gått ner massor i pris :)

2010-06-26 @ 20:22:30
URL: http://emuuuhpp.blogg.se/
Postat av: - D E C O S

SVAR: hah tack. :D

den är helt okej med när bilder, har märkt att jag mest inte är van vid system så det var därför jag överdrev en del i inlägget, lolololol.



bra annars, fast rekommenderar inte om du bara ska ta närbilder. :s denna är bättre med detaljer upptäcker man.



puss, ja vi kan ses då.

2010-06-27 @ 23:40:57
URL: http://decos.blogg.se/
Postat av: - D E C O S

btw, bilderna blir ej bättre med en ny kamera. det är du som är bakom kameran som kan göra skillnad.

2010-06-28 @ 08:16:33
URL: http://decos.blogg.se/
Postat av: - D E C O S

du bör välja en annan om du siktar på närbilder. :) porträtt och detaljer är vad 1000d ger.

2010-06-28 @ 08:17:17
URL: http://decos.blogg.se/
Postat av: - D E C O S

du godkände inte andra inlägget? :s

2010-06-29 @ 17:52:39
URL: http://decos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0