stökigt..

mitt rum är jättestökigt nu, vi monterade hyllan igår kväll. den är lite stor men jag är ändå nöjd :3 jag är så smart, jag glömde att ta en bild på hur min andra hylla såg ut o.O jaja, nu ska jag städa!



hyllan :> ♥

den här låten har fastnat på min hjärna nu :< förut hatade jag den DD: jaja, den får bli min städlåt :D haha, det betyder att jag kommer att lyssna på den om och om igen typ fyrahundra gånger och sen tröttnar jag -__-

oj, den blev asstor, jaja orkar inte fixa xD eller jaa.. jag vet inte hur man fixar o__<

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: ag

har precis likadan hylla, fast svart :3

2010-06-03 @ 15:37:08
Postat av: cassie

sv; haha, det var ju kuuul ju, vart e din humor?

2010-06-03 @ 22:34:49
URL: http://sweetfrog.blogg.se/
Postat av: cassie

sv; nee, jag tyckte bara det var kul x3

2010-06-04 @ 17:23:56
URL: http://sweetfrog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0