onsdag.

idag ska vi åka och fixa nya pass, eller iallafall ta nya passkort xD haha. eftersom vi kanske ska åka till Spanien i Augusti (hoppas hoppas hoppas hoppas). efter det ska vi till forum, ska kolla på media markt (?) efter den nya Alice i underlandet filmen som släpptes idag och kolla på lite olika kameror.
svar till Elza: jag vet att det beror på vem som står bakom, men jag är faktiskt ganska bra på att fota, men min kamera suger verkligen.
såååå, det är vad jag ska göra idag ^^ eftersom jag har ingenting att göra just nu kan jag skriva lite om kryssningen, men ni får bilder senare.

tisdag:
när vi kom dit satte vi oss på högsta däck och solade i någon timme, vi åkte förbi Yasuragi Hasseludden D: kommer nog inte åka dit i sommar T___T men iaf. sen var vi bara där och ja.. hade kul? xD haha. efter vi hade ätit skulle vi till tax free'n, men vi kom en minut efter de hade stängt -___- vem stänger kl. 22.30 liksom? jaja. så vi fick överleva kvällen utan godis T_T haha, nu överdriver jag, men jag var sjukt arg x3 dagen efter gick vi till tax free'n och jag köpte typ: två stora mentos"rör", en jättestooooor klubba (med 15 små klubbor i), ostbågar, två mascar"or", ett svart nagellack och en parfym :D parfymen är Avril Lavigne's Black Star. har velat ha den länge, den är jättefin :) ♥ somsagt, kort kommer sen ^^

jag orkar inte kolla igenom stavfel och så, ni får överleva med en konstig text xD heh. heidoo

Kommentarer
Postat av: Alice

ska du gå på fokis läsarträff? :3

2010-06-30 @ 18:44:54
URL: http://kawaiialice.blogg.se/
Postat av: - D E C O S

vilken kamera ska du köpa da?

2010-06-30 @ 19:59:38
URL: http://decos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0