måndag.

kände för att uppdatera lite :> de senaste dagarna har jag inte gjort någonting, bara sovit typ halva dagen och sen suttit vid datorn :> det händer inte så mycket spännande just nu med andra ord ^^ om typ två veckor ska jag åka på kryssning med familjen, det kommer bli kul :3 fast jag hatar att åka båt.. :< alltså, jag går runt och inbillar mig att den kommer sjunka och sånt D: scaaaary. haha. men iaf. jag ska kolla om Harajuku Lover's perfymen finns där, har velat ha den länge.

somsagt, idag har jag inte gjort någonting. vaknade faktiskt halv ett x) haha, jag skrattade jättemycket när jag såg hur mycket klockan var xD egentligen skulle jag gjort någonting med Fern men det blev inget :/ jaja, hela sommarlovet är ju kvar ^^
jag har kollat på tre Harry Potter filmer nu, det går framåt x3 haha. nejmen, det är roligare än att göra ingenting iallafall ^^ har ingen "inspiration" till att rita, det var längesen jag hade det :c
om ungefär en månad fyller jag år, jag längtar jättemycket D: då ska jag bara önska mig pengar till London ^^
för er som inte visste: jag ska åka till London med min mamma i början av nästa år istället för att åka till Japan. jag bestämde själv att jag inte vill åka till Japan än. jag ska åka dit när jag har blivit lite äldre och lärt mig mer japanska. så det var helt mitt eget beslut, så ni inte tror annat.
nu blev det ett konstigt inlägg, så jag slutar nu ^_^ Hejdå ♥


Kommentarer
Postat av: ag

hahaaaaaa, jag har en sån parfym! :D (Y)

2010-06-14 @ 20:21:59
URL: http://hetsnigel.blogg.se/
Postat av: Alice

Åh synd med Japan >: men du får det nog roligt i London :). Sånna där perfymer önskade jag mej i julklapp! de är så söta! Då fanns de på Åhlens.

2010-06-14 @ 21:20:29
URL: http://kawaiialice.blogg.se/
Postat av: cassie

sv; vill vinna tääävling :(

2010-06-15 @ 18:41:47
URL: http://sweetfrog.blogg.se/
Postat av: nora

har en sån, men annan gubbe på som heter typ love :D

2010-06-24 @ 01:16:40
URL: http://norinsk.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0