hemma igen :>

nu är jag hemma från den där grillsaken :> vi grillade korv (usch :s) och spelade brännboll. det blev roligare än jag trodde det skulle bli, så det var ju bra :) haha.
idag hade jag också min sista baslektion innan sommarlovet :< kommer nog spela lite då och då så att jag inte har glömt bort allting när jag kommer tillbaka :> heh... jag brukar inte öva så ofta *hosthost* men jag vill :< min bas börjar bli för liten, om jag ska fortsätta seriöst sen så måste jag köpa en ny ^^
imorgon är det då skolavslutning (har ju redan skrivit det..) och jag ska vara i min gamla skola :3 Mickan och Michi kommer dit också, så det kommer förhoppningsvis bli superkul :> på kvällen ska vi ha mysmiddag och fira att Matilda slipper skitskolan xD hahahahahahahahaha. alla som går i den fattar nog ^^ jaja.
under sommarlovet kommer jag typ inte göra något roligt T^T alla åker utomlands, men vi är ju ganska många i min familj så vi har inte råd att åka varje sommar :< egentligen skulle vi ha åkt.. menmen! jag åker ju till London i början av nästa år, så jag överlever :>
annars då.. hm.. jag ska köpa ett nytt skrivbord så fort jag har råd :> haha, intressant va? juste, hade tänkt göra lite videos till youtube nu i sommar. en med "fashion"-designs med en kompis, en ny med mitt rum och typ mera där jag ritar. skulle ni vilja ha "tutorials" på lite ritsaker? ge mig förslag isånnafall :D typ rita mangaögon? kroppen? ansiktet? hur man ritar en cupcake? haha, nej jag vet inte xD
som ni kanske märker så försöker jag bara uppdatera och texten har inget speciellt innehåll :> hah.
det regnar och är molnigt nu, vart tog sommaren vägen? usch, hata Sverige!
Hejdå ♥
(orkar inte se om det är några stavfel i texten)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0