första sommarlovsdagen.

vaknade av att det regnade.. jättekul -__- idag har jag varit på Ikea (igen xD) och köpt ett nytt skrivbord :D det är jättefint ♥ just nu sitter jag och laddar ner lite musik, men det har typ hackat upp sig :< haha. jaja. nu ska jag nog se en film.. haha, jag är typ beroende av filmer o__O min säng är full av saker som ska vara på skrivbordet, måste lägga ner allt på golvet -__- vi kommer typ inte "montera" skrivbordet förns på måndag eller imorgon. det är en genomskinlig glas-skiva där det står text i ljusgrått. det står typ kärlek på massa olika språk :3 kommer ta kort när allt är klart ^^ somsagt, första sommarlovsdagen idag.. och det regnar! jag blir så besviken. nej, nu måste jag fortsätta rensa ut allt från det gamla skrivbordet, hejdå! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0