tisdag. ♥

i söndags efter streetdancen så åkte jag hem och sov över hos Mikaela, vi hade ju studiedag på måndagen (igår) , så då följde jag med till hennes skola, konstfack :D efter det var jag i forum med mamma ett tag. jag köpte: ett par jeans, en t-shirt, lite pennor, ett paraply och en box med 4 japanska filmer som jag älskar 8D ♥  (bilder nere)
idag kom min kandee tröja! snacka om att leverera snabbt, betalade i lördagsnatt liksom :3 den är lite genomskinlig, men jag älskar den ändå 83 hehe. jaa.. har inget mer att skriva, så jag ska sluta nu x3 hejdå.

paraply :3 det är genomskinligt med strössel på *w* 69 :- på lagerhaus.

boxen :D 299 :- på Åhlens

pennor o shit like that xD

tröjan 8D

Morka ville oxå va med på kort >w<

Totoro :3 snart klar. (gjord på A3)


Kommentarer
Postat av: Maja

Åh, vilka härliga prylar! 8D

älskar Lagerhaus w

2009-09-30 @ 15:46:59
Postat av: ELLEN^^

ÄLSKARRR FILMERNA! Har alla, asså boxen, den fick jag i julklapp förra året, Porco Rosso finns det en som heter, och Nausicaä (stavning+uttal tack^^) från vindarnas dal :D Fast den är japanska med svensk text, så min bror gillar den inte för han kan inte läsa den, så jag fick den av han, för den va hans. Spirited away är BÄST! Fantastiska figurer i den, lite scary faktiskt tkr ja

2009-10-03 @ 08:05:44
URL: http://likeinheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0