MIIIICHIIII ♥

har inte skrivit på länge.. xD hehe...  igår var jag på skansen med klassen. tog inte med mig kameran, eftersom att jag inte har något minne kvar på den x3 vi har varit och sett på min lillebrors match, michi och jag x] (och de andra ofc..) hah *w* nu har vi sett idol och ätit tacos framför tv:n, så nu ska jag bara sitta lite vid datorn och sen se på one tree hill ♥ den är faktiskt jättebra 8D byeeeee.. juste, på skansen såg jag världens finaste kakburk/burk. såg ut som typ en cupcake blandat med glass lixom. skulle köpt den om jag hade pengar, men hade bara 10 :- , och den kostade 69 :- D: men jag köpte en sån där sak med siffror (väldigt liten och så, hade den i skolan xD) , man ska försöka få 1-15 i rad och så.. man typ skruvar och flyttar siffrorna xD hehe. (bilden är från min mobilkamera som suger, men jag behövde ha ett kort! ♥)



Michi idag! 8D oxå tagen med mobilkamera ._.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0