5 september.

hann inte lägga ut bilder idag faktiskt, eftersom att vid frukosten så bestämde jag och Matilda att jag skulle följa med henne in till grönan och se sommarkrysset, hon är galen i Måns. x3 så vi åkte dit och kom väll dit runt ett, så vi fick sittplatser. skulle egentligen delat ut reklam, men ska göra det imorgon istället. fick ingen bra bild på Håkan igår, tyvärr.. :c men fick väldigt många idag! men lägger bara ut en, de flesta blev suddiga x] byee. juste, var i Sickla i torsdags, lägger ut bilder på det jag köpte :3

  min Håkan tröja *w*

rosetter från Monki, 39 :-

rosetter som jag har gjort :3

benvärmare, 99 :- på Lindex tror jag

sidenbanden *w* 120 :- (nått sånt) för 5 st olika färger, 2 meter av varje.

svarta 'uggs', Din sko, 349 :-

Måns x3


Kommentarer
Postat av: emelie

snygga saker du köpte (:

2009-09-06 @ 10:35:41
Postat av: Alice

fina rosetter:]

2009-09-06 @ 21:54:21
URL: http://kawaiialice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0