tisdag.

har så tråkigt :3
det är ju fööör varmt! visst, man ska vara glad över att det inte regnar, men det här är för varmt :c man blir ju varm tillochmed när man bara sitter inne, det är ju typ lika varmt inne som ute <w< jaja, nog med det..
hm. vad ska jag skriva om?
snart ska jag köpa 'clip on hair extensions', jag längtar :3 hoppas jag hittar någon som ser ut som min färg, annars blir jag besviken.. c:
vad ska jag skriva om?.. jag saknar michi.. ska få träffa henne snart <w< yeeey 8>
jaja, tråkigt inlägg, så jag kan lägga in en bild på michi och smycken cx
fråga: vilket av smyckerna tycker ni är finast?
hejdå.

Michi ♥



Smycken från cocoo.se ♥



Kommentarer
Postat av: Sweetfrog / Cassie

Sv: Haha, det är nog rätt omöjligt för mig x3 heh.

Det första, armbandet e snyggast x3

2009-06-30 @ 22:57:44
URL: http://sweetfrog.blogg.se/
Postat av: Towe

Handbojorna, coola! 8D

2009-07-04 @ 16:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0