måndag.

varför ska vädret vara så himla dåligt ? regn och molnigt, hatar det. fast idag regnar det iallafall inte..
igår åkte vi och hyrde film :> det behövs i det här tråkiga vädret. jag hyrde : bratz the movie ( :3 ) , dårfinkar & dönickar, pojken i randig pyjamas, the clique, i taket lyser stjärnorna. jag har redan kollat på alla xD haha, typiskt mig. ska se på de andra sen också..slutet av pojken i randig pyjamas är ju hemskt, både i boken och på filmen.. men i filmen var det hemskare. det är typ första gången jag gråter av en film x3 hemskt..
hursomhelst, jag ska skicka tillbaka tröjan från melba ^^
när jag fyller år ska jag åka och välja en kamera, vet inte vilken än, men det blir nog en svart med 10 megapixlar..
mitt huvud känns jättetomt, eftersom att jag har sett på typ två filmer i rad.. skulle behöva frisk luft. x3
juste, i lördags så kom Michelle hit och sov över ♥ vi hade jättekul 8D
på midsommar ska jag kanske med cayenne till söderöra.. hoppas det går, det skulle varit kul..
sayonara 8>


bilderna: jättesöta från cocoo.se (tror så?)





Kommentarer
Postat av: ag

äntligen uppdatering x] Jättefina halsband :)

2009-06-15 @ 15:52:23
Postat av: Cassie / Sweetfrog

Nemen oj! x3 jaa, håller med ag!

2009-06-16 @ 21:03:08
URL: http://sweetfrog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0