onsdag.

igår åkte vi till en musikaffär och köpte en akustisk gitarr till Matilda och lite tillbehör till basen och hennes gitarr. sen åkte vi till forum. jag köpte en Rolling Stones (?) 'hoodie' utan dragkedja och ett cupcake halsband :3 ♥ så fint halsband! det kostade bara 30 :- på Ur & Penn :3 det är så bra med all rea :D haha. (bilder kommer)
och idag har vi varit på musikaffären igen, för att en sträng hade lossnat på Matildas gitarr. jag fick ett till plektrum (igår fick jag typ 2 eller 3.) med South Park på :3 haha, igår köpte jag ett med simpsons, ett med south park och idag ett till med south park :] efter det åkte vi in till stan och gjorde ett ärende, och sen till farmor :] Michi och Mickan var oxå där *w* där åt vi pannkakor tills vi dog och plockade körsbär x3 ♥ det har varit en kul dag <w<
imorgon åker vi till göteborg och ska bara vara där typ 2 nätter, men jag ska till Kawaiidesign! :3 yeey <w< ska spendera pengar på söta halsband >:3 hejdåååå. måste packa :< juste, datan kom igår, jag är glad, det funkar som det ska nu :3

HALSBANDET 8D jag älskar det iaf <w<


Tröjan 8> 149 :- på H&M ♥


Mina byxor 83 *w* köpte för ett tag sen, på Gina Tricot.

Kommentarer
Postat av: Lollo

coola byxor och tröja jag har typ en likadan fast t-shirt

2009-07-27 @ 16:27:54
URL: http://linedansaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0