bluuh

jag har så sjukt tråkigt. jag vill köpa en systemkamera men ändå inte.. D: blir ingen resa till Japan. :< drömmen bortblåååst.. :[ jag vet inte vad jag ska göra/spara med mina pengar, det är inte kul att spara till EN sak i typ en evighet och inte köpa något annat :< gosh, blir galen D:
nu ska jag se på en film innan jag fastnar här (har typ suttit vid datan hela dagen. :<)
summering av dagen:
vaknade ungefär vid halv ett (skrev fel i förra inlägget..) och åt frukost. sen ritade jag lite, efter det blev jag tvingad att gå ut i snön (jippi -__-) och jag typ hade snöbollskrig D:< sen ritade jag ännu mer. sen åt vi pizza och sen ritade jag ännu mer. kul va? ^3^ bara ritat hela daaaan. juste, skulle ju sluta skriva nu. eheee. lmao. på onsdag åker vi till gryt och firar nyårsafton, längtar faktiskt.. men jag vet inte när vi åker hem :3 justeeee, visste ni att jag ska få en macbook? :> alltså från den nya skolan, naaajs :D ehe, nu bara skriver jag det första jag kommer på -____- ja, min blogg är tråkig, careface? den koooommer bli bättre när vi fixar ooom den :D <- bevis på att jag har tråkigt :> ehe. och värst vad många frågor jag har fått till frågestunden :o tvååå stycken! omg, rekoooord. *sarkastisk* heidoooooooooooooooooooooooooo.

Kommentarer
Postat av: matilda

yess

2009-12-27 @ 17:45:09
URL: http://itsmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0