-__-

imorgon har vi värsta konstiga dagen. något med böcker. vi ska ta med oss en bok som vi ska läsa i typ en timme, sen ska vi se på film.. hoppas vi ser någon bra :]
just nu håller Matilda på att fixa Cassandras blogg, så jag hoppas hon blir nöjd med den, annars får hon göra en egen x]
ska samla till en digital systemkamera har jag bestämt mej. men det kommer ta typ två år x] men det är bättre än att köpa en ganska billig, och behöva köpa en till efter. :] om jag hade en systemkamera skulle jag typ vara ute och fota hela tiden x] men fatta vad kul att kunna ta jättebra bilder ! ' drool '
jaja :[
får väll strunta i shock på min födelsedag och önska mej pengar till det istället, jag överlever nog ett tag utan öronmuffarna, hoppas jag xD
skriver imorgon, om jag hinner x]
vill ni att jag ska lägga in bilder? isåfall på vad? vill höra vad du tycker x]
hejdå.


Kommentarer
Postat av: ag

jag vill också ha en header T_T

Lägg in bilder på vadsomhelst...:]

2009-04-22 @ 16:17:04
Postat av: Sweetfrog / Cassie

Ta en bild på typ nånting som hör ihop med dan, om du ska plugga tyska så ta ne bild på tyska mappen! vet att det inte låter så kul, me ndet är roligare än inge nbild alls! x]

2009-04-22 @ 22:33:12
URL: http://sweetfrog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0