lite uppdatering.

måndag: jag gjorde nog inget speciellt, kommer inte ihåg.. hm.. nej xD

tisdag: vi var med klassen och "klättrade" i grottor. det var jättekul :> man gick in fem och fem, sen så tog man sig igenom trånga utrymmen och så. svårt att förklara.
på kvällen såg jag ju såklart mitt favoritprogram också, The Mentalist. för er som inte visste: jag är galen i det :)

onsdag: idag har jag inte gjort något speciellt, hade ingen skola idag. har bara suttit vid datorn, ska snart duscha och sen åka och spela bas. efter det är det någon grillsak med klassen som är obligatoriskt, vi fick vara hemma på dagen bara för att vi skulle ha det där på kvällen. menmen ^^

Imorgon är det skolavslutning, jag ska vara i min gamla skola för att Matilda går ut nian, vill se det :>

hoppas ni får en bra vecka och njuter av sommarvädret ^^

När slutar ni skolan?

Kommentarer
Postat av: Anonym

slutade idag :)

2010-06-09 @ 16:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0