fredag.

började med att jag var i skolan såklart, sen fick vi sluta vid tolv ungefär, sista lektionen såg vi Stand by me - en av mina favoritfilmer :3 så bra ♥ haha. sen tog jag bussen till brunn och sen satt jag, linn, cassie och maja och väntade på vår buss. sen åkte vi till gustavsberg och spelade med min baslärare :> vi ska börja spela där efter sommarlovet om vi får en plats och så, det kommer bli superkul :] efter det åkte jag hem och typ ritade lite ^^ haha. nu sitter jag framför datan och har hur tråkigt som helst. imorgon ska jag antingen vara med fern eller åka ut med båten typ :> juste, nu har jag fixat allt med hyllan också. jag dammsög hela mitt rum och så också :> haha, det var jobbigt D: btw, idag fyller agnelia år ♥ congraaatz.
mina t-shirtar kommer typ i början av nästa vecka T^T de måste passa, annars blir jag aaaaarg :< jag har alltid otur med kläder jag beställer från internet.. o__O t-shirtarna skickades iallafall igår, men det är ju från tyskland :< jahapp.. resten av kvällen ska jag väll fortsätta att göra ingenting.. kanske se en film? jag tror nog jag ska göra det xD haha. som ni kanske märker har jag inget speciellt att skriva om. jag frågar igen: vad ska jag skriva om? japan, teckningar, shopping, kläder, söta saker, musik, mig själv, mitt rum, pennor, artister eller VAD? haha. nu ska jag sluta skriva innan inlägget blir hur långt som helst. heidoo.

random teckning ^^ (ganska ny)


Kommentarer
Postat av: ag

taaack! :]

(btw, stand by me såg vi på tyskan en gång! haha, fast dubbat på tyska. FAIIIL.)

2010-06-05 @ 15:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0