Födelsedag. (17 Juli)

först kom gästerna och vi grillade till lunch. sen åt vi och efter det badade några. sen åt vi jordgubbar och lite kakor och sen åkte gästerna hem :> när alla åkt hem åkte jag och mamma till sickla :> köpte två par skor, ett par med "klack" och ett par gladiatorsandaler. köpte också en lång"tröja" på monki.
det var roligt, precis när vi skulle gå så frågade jag om vi kunde gå in i en väskaffär. jag hade aldrig vart där inne förut, så vi gick in. det första jag såg var en svart väska. så freakking awsuuuum. älskade den från första gången jag såg den >8DD den är svart med rosetter på sidan.. svårt att förklara. jag fick den av mamma som en födelsedagspresent också ♥ ni får se alla bilder när jag har lagt in de.

jag fick ju inte så många presenter eftersom att jag fick systemkameran. ska betala av systemkameran nu, så jag önskade mig bara pengar ^^ men iaf..
jag fick ; ett fotoalbum, ett/en (?) filofax, presentkort på H&M, 1800 :-, 400 :- och 1000 :- :>
av Mickan fick jag att de hade beställt en skiva jag önskat mig från cdon och en foto"utflykt" :) de är nämligen väldigt duktiga fotografer ^^
det var den födelsedagen, är väldigt nöjd :)
och somsagt, ni får se alla kort när jag har tagit kort på allt och orkat lägga in på datorn ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0