söndag.

idag åkte jag, pappa och max (lillebror ._.) och såg på när Mickan spelade fotboll :> vi tog hand om Michi och så :3 efter det åkte vi till forum.. jag köpte ett par vantar, eller jaa, vantar.. kolla bilden istället xD haha. det är skönt att ha de inne, blir alltid så kall när jag spelar dator :s resten av kvällen ska jag nog bara göra ingenting ^3^ kanske se nått The Mentalist avsnitt, vill se om hela säsongen ^^ tror nog jag ska göra det faktiskt x3 heh. heidoooo.

haha, provade att ta kort med nya datan i torsdags :3 jag och Mickan :>

Matildas Paramore tröja som jag älskar ♥ tagen i torsdags :3

"vantarna" jag köpte idag :> 49 :- på H&M :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0