.

gud vad trött jag är! jag vill bara sova hela dagen :< snart ska jag duscha och sen ska jag läsa en bok :> imorgon slutar jag tio i ett och efter det ska jag hem och slappa bara, på lördagen ska jag sova. på måndag har jag studiedag, så jag och mamma ska till stan. ska till cocoo butiken (kommer inte köpa något) och till den japanska affären nära slussen :3 ska också leta efter en skolväska som min data får plats i utan att den väger flera ton.
jag vet att min blogg är hur tråkig som helst just nu, men kommer uppdatera mer med bilder och så, är bara så sjukt trött nu. jag måste gå upp 6.15 liksom :< skönt att vara ledig i tre dagar ♥

pic by lookbook.nu
(nej, det är inte jag.)

Kommentarer
Postat av: Olivia

åh vad söt blogg du har! :)

2010-02-04 @ 22:10:21
URL: http://olledittlilla.blogg.se/
Postat av: ida

hej jättefin blogg hur får du dom här japanska godisarna däe man skriver kommentarerna

2010-02-05 @ 13:13:02
URL: http://miniberga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0