cdon.

fick min beställning från cdon idag, bara böckerna, inte hörlurarna :< jaja, hoppas de kommer snart iaf :3 nu har jag typ sju böcker att läsa - var på biblioteket typ igår och lånade fem böcker.. :3 har börjat läsa mera ^^ vad har hänt mer då.. jaa.. idag böjde jag knä't på nått konstigt sett så nu kan jag inte stå rakt med det benet :s det kommer säkert bli bättre tills imorgon T___T annars så längtar jag så sjukt mycket till nästa sommar. det är så lång kvar! jag vill till Japan nuuuuuuu. gooosh, jag dör :< nu ska jag göra tyskaläxan, buhbyeee.

Fruset Blod av Richelle Mead - andra boken i serien Vampire Academy :>

Expert på att rodna av Katarina Von Bredow - hon skriver så sjukt bra böcker! passa på nu, den kostar bara 39 :- på cdon :)

Kommentarer
Postat av: Towe

Sv: Din syrra, Matilda, är 15 (står i hennes bloggpresentation) och jag hade för mig att du var 14, det var så lite 'mellanrum' mellan er, men du var 13 så då var det iaf lite mer 'mellanrum', men du kanske fyller 14 det här året?

2010-02-02 @ 20:32:55
URL: http://vitmilkshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0