shoppade.

igår var jag ju i Forum :3 köpte ett par jeans, en "tröja" och en svart munkjacka :> orkar inte ta kort på de, eftersom att de är helt vanliga :) juste, köpte också stiftpennor :3 ehee. tog iallafall kort på "tröjan".


weird bild, i knooooow :) (sträckte på halsen för att inte synas också x>) gud, min hals ser aslång ut :o jaja xD
iallafall, den kostade 199 :- på H&M :> den svarta munkjackan kostade också 199 :- och är från H&M x>

Idag ska jag faktiskt se en hockeymatch i Globen.. haha, min första :D tror det är Djurgården mot Linköping?

Kommentarer
Postat av: HELEN ASIAT

Hejhej! Ja, det var jag som var där, om du kom fram och hälsade skulle jag blivit överlycklig, bokstavligen talat. Kramkram! =)

2010-04-08 @ 13:43:37
URL: http://asiat.blogg.se/
Postat av: Towe

Var inte den igår? Haha, vet inte, är inte så insatt. Ska du inte till uppcon idag?

2010-04-08 @ 15:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0