onsdag.

tråkig onsdag.. typ tråkigaste dagen i veckan. ehe. iaf. gick upp tidigt som vanligt, åt frukost, gick till bussen, åkte buss, var i skolan till halv fyra, åkte och spelade bas, hem och kolla på O.C, nu ska jag snart duscha.. ja, det var allt ^^ inte en så händelsrik dag om man säger så.. längtar till på fredag, då ska jag träffa några från gamla klassen och sen ska vi gå till "brasan" tillsammans.. kanske går hem om jag inte orkar, vi får se ^^ (haha, bor fem minuter ifrån) :> ehm.. jaha.. har mest kollat på O.C hela veckan (och förra, och förr förra..) man blir ju beroende! det går inte att sluta :< jaja, som tur är så hade jag inga läxor att göra idag.. annars då.. vad händer.. jo, ska nog börja med en hemlig sak med mitt tecknande 8D haha, det lät konstigt. nejmen, ska typ göra en "novell/berättelse" med bilder till (som jag tecknar, duuuh).. blev sugen när Seth ska göra en serie i O.C :D haha, O.C nerd for life :D juste, ska också göra ett inlägg om min "tecknar saker" när mina nya pennor kommer :) håll ut :> hehe, näää. nu orkar jag inte skriva mer. bildlösa inlägg = inte roliga.

min skrivbordsbakgrund på datan nu :3

Kommentarer
Postat av: FATMA | sångerska

Vilken färglad bild :)

2010-05-06 @ 17:32:42
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0