lördag.

idag är det ju "påsk" :> snart kommer Mickan och några andra hit, sen ska vi gå ner till fotbollsplanen och spela fotboll.. (inte jag då, kommer vara med Michi när de spelar ♥), sen äter vi påskmat och efter det ska vi "leta ägg" :) haha. har "önskat" mig en biobiljett och pengar till uppcon.. juste, kommer försöka ta många bilder på uppcon, och sen kommer jag göra en youtube-film med bilderna :3 skulle ni vilja det? längtar så himla mycket.. gaaah. idag har jag inte gjort så mycket.. ätit lunch... duschat... haha, tråkig dag helt enkelt :> jaja.. har ritat lite också.. vad vill ni ha bilder på egentligen? det är så sjukt svårt att veta.. heidoo

Kommentarer
Postat av: Anonym

bilder på teckningar ;)

2010-04-03 @ 15:32:07
Postat av: Amaya

Film en Room tour på YT! :D

2010-04-21 @ 19:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0