fredag, lördag och söndag.

Fredag: efter skolan åkte jag till Forum med Cayenne :) jag köpte en randig tröja, papper (att teckna på -__-) och ehm.. vad var det nu igen.. juste, en cupcake "glas-ask" :> har redan två sånna ^^ på kvällen kom Michi och sov över :D

Lördag: jag vaknade halv åtta o___O ehe. sen tog jag samma buss som Fern (hon satt redan på den ^^) och så åkte vi till Slussen.. hennes syster och några till var också med ^^ iaf, vid Slussen åt vi lite på McDonalds och sen tog vi tunnelbanan och bussen till ett thai-"tempel" :> det var typ som en marknad (med mat mest...) :> det var iallafall kul :D där träffade vi Ferns kompisar.. och ja, för er som inte har fattat så är Fern thailändsk -___-

Söndag: har precis kommit hem från dansen, askul :D

Vill bara säga förlåt för den dåliga uppdateringen.. skriver en liten kom ihåg sak till mig själv xD

Kom ihåg:
♥ Lägga in bilderna från Uppcon
♥ Lägga in bilder på nya teckningar
♥ Ha en frågestund ? om ni vill :)

en gammal bild.. bara för att inlägget inte ska bli så tråkigt :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0